Blixtar och dunder!

Gud vad det åskar!! Eller nu är det väl nästan helt förbi, men förut mullrade det som bara den!

Jag och pappa var på ica förut, pappa satt i bilen och latade sig och ful/äckel-essi var tvungen att springa in och handla lite snabbt. När jag kommer ut fullt med grejer i händerna så hörs värsta dundret (lätt det högsta jag någonsin hört i hela mitt liv!) och man skvätter ju till rätt rejält!
Och som om det inte vore nog så står där också en klump tjejer och killar i typ 12-13 års åldern och när det mullrar till så sätter dom igång och skriker allt dom har (vääldigt nära mitt öra dessutom!!)

Shit vad det pep i mina öron efter det! Och jag har trots allt riktigt bra röstresurser! xD


På grund av detta åskväder blev jag ju tvungen att dra ur datorn... tillräckligt många av våra datorer har förstörts av åskan! Så därför kommer ett inlägg först nu :P

Kastar in lite fina bilder sen ifrån när vi var och badade med kusinerna som kom i morse :D


Nu ska jag gå och äta kladdkaka med färska jordgubbar!!




Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0