Ahh, hemma!

Hallojsan på er! Nu har jag precis kommit hem från Sara, jag åkte för 2 timmar sen!! Och nej, jag har inte legat hjälplös i ett dike för den delen heller! När jag åkte började det regna rätt så rejält så jag ringde pappa som sa att dom skulle handla så jag kunde vänta vid ica. Det gjorde jag...i nästan en timme -.- Stod där under ett litet tak med min cykel och lyssnade på ledna låtar och tittade på regnet, övergiven...xD Dramatiskt!

Kände för att lägga av en liten tår men folk skulle nog tycka att jag var ganska konstig om jag stod utanför ica med min cykel och grinade! Haha!
Sen skulle mamma handla, även det tog en timme, suck...


Men nu är jag hemma igen, äntligen!!


Tog en bild på min lilla present från Sara också;



Tack världens bästa vän, jag älskar dig så mycket!! ♥ ♥ ♥


Nej, nu ska jag leta upp gitarrackord till en jättefin låt och sedan bli det maaat! Hörs sen!




Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0