Aaj, KliaKliaKlia!

Godmorgon! Sara ringde och väckte mig för ett tag sedan nu :P
Min natt har varit så underbar... -.-

Först och främst var det jättevarmt och mycket svårt att sova. Sen när jag väl hade lyckats somna kom mina kära vänner myggorna in genom det öppna fönstret och åt upp mina fötter! Vaknade utav deras förbannade surr och att jag höll på att riva upp mina fötter, sååå jag bestämde mig för att gå där ifrån!

Japp, ni hörde rätt! Tog med mitt pick och pack och gick och la mig i den lilla soffan uppe i tv-rummet. Det var faktiskt riktigt mysigt att kura ihop sig i en för kort soffa, tro det eller ej!


Vi har bestämt oss för att äta en tidig lunch (hemgjorda hamburgare med frisco bröd, det bästa!!) innan jag drar till stan med Sara! :P (Vi lägger som vanligt upp nåt inlägg från stan!)

Hoppas bara att det inte börjar regna, funderade nämligen på att ha min nya (och älskade) gula klänning!


Ikväll blir det Rix Fm Festival också! Kanske syns där! ♥




Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0