29/07/09

Den här dagen har varit en sån dag som man kan kalla bortslösad. Jag har inte gjort ett piss på hela dagen. Fast om jag fick välja på idag eller imorn skulle jag ändå välja idag, för imorn ska vi jobba på Plaza igen... Förlåt att jag gnäller, men man har ont i precis alla muskler efter en arbetsdag och man är suuupertrött! Imorn måste jag nog ta med mig något energigivande så jag slipper få extrema trött-anfall, som jag brukar. Och Essi ska självklart komma babblandes med sitt "folket från Jerusalem..."-snack och låta som en dokumentär, vilket inte direkt hjälper!


Jag har för övrigt inte varit utanför huset på tre dagar, förutom imorse när jag hämtade in tvätten och alldeles nyss när vi drog iväg till siba, expert och alla andra affärer i stan som har mobiltelefoner! Heh! Jag måste dock säga att jag blev besviken på W508. Den var inte lika fin och bra som jag hade tänkt mig (så går det när man har för höga förväntningar!!), så nu vet jag inte riktigt vilken det blir... men någon blir det iaf!



Nu blir det snart falukoff och stuvisar!! Ha en bra kväll gajs!





Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0