Två flugor i en smäll!

Godmorgon eller godförmiddag passar kanske bättre!


Idag är det ju självaste Luciadagen OCH tredje advent! Inte långt kvar nu...

Vaknade i mitt ENORMT stökiga rum av att solen sken in. Åhh vad fint det är ute nu! Bara att hoppas att kylan håller i sig :)



Nämen vad vacker man kan vara på morgonen! Checka in min snygga ananas på hövvet! ;)



Ser ut som ett par gosestrumpor, haha! Frost är det i alla fall! Fiiint :D


Min lille fis! Åhh vad gosig du är<3 (fast extremt envis... ni förstår när ni ser julmys del 2!)


Nu ska jag städa mitt rum! Det är något EXTREMT stökigt/dammigt! Ha en bra tredje advent eller lucia (vad ni nu än firar) så hörs vi sen<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0