Tv-mys med Mimmi<3

Som vanligt visas ALLTID Sagan om Ringen-trilogin på tv under julen så jag kände mig smått tvingad att se i alla fall EN av filmerna!
Blev Sagan om Konungens Återkomst som jag och Mimmi tittade på igår kväll! Den är faktiskt riktigt bra ändå :P

Meen, all film blir bättre med lite snacks! (det håller definitivt lillskiten med om)




BACONSNACKS! (potatis-snacks med baconsmak typ...) Asgott, try it! (Y)


Mimmi gillar ÄLSKAR också baconsnacks och allt annat i chips/popcorn väg! Haha<3



Mmm, gott det!


Just det! Idag kommer Sara hem också! OTROLIGT efterlängtad är hon! <33 Blir att träffa henne ikväll!
Ha en riktigt bra dag allihopa :D




Kommentarer
Postat av: Artur

naaaw! sööt<3 :3 (katten menar jag nu)

2009-12-26 @ 19:31:34
URL: http://everchosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0