Torsdag

Hallåhallå!


Dagen var soft. Samhällskunskap, mentorstid (Essi och jag dominerade klassen som herr ordförande och fru sekreterare), naturkunskap och tyvärr franskaprov. Det gick rätt illa enligt mig själv, men å andra sidan är det bara en förberedelse inför de nationella till våren. Som tur är.

Btw!! Om ni någonsin hör Essi säga "Jag kommer få IG" slå henne! Hon ljuger! Franskaprovet i tisdags var skitsvårt och alla tyckte att det gick dåligt, men Essi trodde att hon skulle avlida, bokstavligt talat. Gissa vem som går och får MVG på hela skiten? Dohhhh!


Artur fick även lite sällskap i biblioteket där han satt i sin ensamhet. Men bara i några minuter, för vi dissade honom för en dator. Ägd! (Förlåt<3)

Efter skolan körde vi en effektiv kilometer på badhuset igen. Duktiga är vi! (Och imorn ska vi springa 5 kilometer på idrotten... baahh!)




Vad bra att min kamera fixar så att det blir samma färg på alla bilder. Jag ska ha en ny i julklapp, så är det bara! (Essi! Du får 50 öre om jag får en systemkamera av dig i julklapp :D (Nu snackar vi rättvisa!))


Ha en bra kväll!




Kommentarer
Postat av: Artur

Kände mig väldigt dissad faktiskt. Drog ju och åt typ 5 min senare:P

2009-12-03 @ 21:50:50
URL: http://everchosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0