Soft dag!

Film på samhällskunskapen med våran virriga vikarie (Filmen handlade dock om något vi redan hade haft prov på (Y)), naturkunskap, svenska i typ 20 minuter och franska i ungefär en kvart. Uschhh vad jobbigt.




Vi när vi hänger vid vårat älskade element<3


Essi passade även på att ge Artur en present på lunchen. Den var inte från mig, lovar! Dock var jag med på det, omogen som jag är.


Senare ska jag och Essi till Hammarlunden och kolla på luciatåg. Förhoppningsvis får man lite julstämning och inser att det kanske är dags att börja med julklapparna snart! Hörs ikväll:)


(För övrigt vårat 700:e inlägg! Najsnajs!)


Kommentarer
Postat av: Artur

Det var så omoget och äckligt att jag och min vän mytar-Mickael mådde riktigt dåligt. Fyfan..

2009-12-10 @ 17:55:10
URL: http://everchosen.blogg.se/
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

HHAHHAHA jättelång skoldag:D

2009-12-10 @ 18:47:23
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0