Sängen bums! ♥

Hallihallå!

Rätt så bra dag idag måste jag säga! Eller till vissa punkter i alla fall<3 I skolan var det ju historiaprov... gick inte så bra tyvärr -.- Menmen det skiter jag i!

Efter det åkte jag hem till min lilla pojke eftersom vi firar 5 månader idag! Det firades med mys och bus och en massa annat trevligt!

Btw! Förlåt för detta Emanuel men...

Hihi! Måste bara lägga ut bilden! Han är ju bara för söt xD<3 Love u honey!

När jag kom hem vid tio blev det lite stressigt dock... Höll på att skita på mig av stress! Ont i magen, inte ätit någonting och svenskainlämning att göra klart!

Jaja, nu är allt färdigt och I'm going to bed! Sov gott








Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Kolla in dagens fråga om Idol finalen ! =) http://sandratjulins.blogg.se/2009/december/imorgon-smaller-det-d.html#comment

2009-12-10 @ 17:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0