Saker som jag ogillar starkt just nu:

1. Min kamera är borta, antingen förlagd av mig själv eller stulen av någon idiot (och dessutom är den typ trasig).
2. Det är 19 grader här hemma (vilket resulterar i kramp i vaderna för att jag fryser så mycket).
3. Jag gillar inte vårat vårterminsschema.
4. Jag är pank.
5. Jag har inte köpt en enda julklapp än.

Dessutom är saker mindre bra på även andra sätt, som inte bör nämnas här.


Dock är det lov om typ 11 timmar och efter det kan man göra precis vad man vill i 20 dagar. Efterlängtat, hell yes!


Jag är lite sugen på sommar igen...


Nu ska jag sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Artur

tss, 19 grader är rena sommarvärmen. Du skulle hälsa på mor min du. Där har vi kallt!

2009-12-19 @ 03:52:25
URL: http://everchosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0