Mööp...

Hallihallå!

Sitter här och gör inte ett piss... har prov på torsdag meen det skiter vi! (och franskaläxa till imorgon -.-) Nu hade jag planerat att feta mig lite och söfta! Sen ska jag göra nåt åt mina skor

HAR ALDRIG I HELA MITT LIV KÄNT NÅT MED EN SÅ...GROTESK STANK!! ALLVARLIGT!

Skorna är vintage... från 80-talet (fin årgång ger fin smak) och stinker så mycket att jag inte klarar av lukten själv. Hahaha, har lämnat ett smakprov på fotfiltarna i Saras soffa! Ja, dom luktade faktiskt fot innan jag kom dit också...


Haha söt tunga! xD Ser ut som en bit fläskfilé! Haha


Mmm... mumsigt!



Så that's what I am going to do now! ;P Hoppas ni har något bättre för er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0