Lördagsmyys

Det var ett tag sen jag bloggade känner jag, förlåt<3 Jag har haft en smärre bloggtorka, men den är över nu. Nu är det back on track igen.

Har precis kollat på Coyote Ugly, men nu är den slut så för tillfället är jag helt sysslolös och vilsen! Borde kanske gå och lägga mig snart... Är ganska trött. Och imorn är det julafton!! I alla fall för mig och Essi! (Läge att bli avundsjuka liike.. now!)


(Essi är pervers)

Kan även glädja alla genom att berätta att jag har återfunnit min kamera!<3 De låg under datorstolen... tänker inte ens kommentera det där.

Nu ska jag nog gå och mysa lite till framför tv:n och sen sova. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Elsa

haha! jag bara länkade en, och sen fick man se alla efter det, det finns ju länkar i slutet av dem ;)

2009-12-21 @ 09:36:03
URL: http://elsapelsass.blogg.se/
Postat av: Ka

Vad fin blogg :-)

2009-12-22 @ 15:55:18
URL: http://priiinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0