Knack på dörren...

Vem var det som oanmäld knackade på dörren för ett tag sen? Jo, min lille handsome man som cyklat 8 km i snövädret för att träffa mig... You make me proud mister<33

Med sig hade han en påse godis som om jag inte var övergödd nog!!


Fint och mysigt är det ute, JULSTÄMNING! ... om det inte är slask som nu -.- (bild från förra vintern)


Resten av denna dag ska spenderas till att:

Läsa igenom det sista på samhällskunskapen
Göra klart mina fem meningar om jultomten... mini-uppgift i svenskan :P
Duscha och ev måla naglar (dvs låta mamma slava och göra jobbet åt mig..mehe)
Kolla på Veronica Mars på internet (går tyvärr inte på tv längre) En av mina favvoserier!! Se den förfaan! :D<3Sovaaa<3




Kommentarer
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Tack så otroligt mycket, det värmer! :)

2009-12-15 @ 22:43:37
URL: http://detvarmindag.blogg.se/
Postat av: Artur

cykla 8 km... På min tid sprang jag drygt 2 mil i minusgrader på juldagsmorgonen för att få träffa någon jag tyckte om.



Veronica Mars! Bäst ju!

2009-12-17 @ 00:13:15
URL: http://everchosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0