Julstress!

Hallå :)

Vad har ni för er såhär i juletider? Själv har jag haft i högsta växeln hela dagen och hunnit med lite allt möjligt.. så, här har ni dagen i bilder! ;)

Julgran köptes! TIDSREKORD!! Jag, pappa och Anni gick in i affären. Såg en gran. Mycket fin var den. Sen låg den inlastad i bilen! Här är vi effektiva ska ni veta! ;D

Pyntning sker kanske imorgon! Wiie :D

Mimmi var snabbt framme och granskade...
(Tur att hon är så fet så att hon inte kan klättra i granen som hon gjorde när hon var mindre<33)



Min fina älskling<3


Haha, där hade vi nåt mindre fint! Närå... GOSH vad söt jag är! ;)


Tomten och hans bollar... en matt och en blank. Hahaha, vet jag är EXTREMT omogen ibland!


Titta vad söta!! Fem små söta rådjur låg och myste på tomten<3

Var på bergvik en sväng förut.. JÄDRAR vad folk! Tur att jag visste precis vad jag skulle ha! (Y)
Nää, nu ska jag slå in Saras present och sen packa ihop mina grejer innan jag drar till henne! Vi ska ha våran lilla mini jul! Ser verkligen fram emot det<33

Ha det bra readers!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0