Julklapparna!

Hej!

Julen är över... huset är lite tommare (finns nog inte ett sånt ord) och äntligen känner man sig inte lika stressad längre! Så därför tänkte jag ta tillfället i akt och kasta upp lite bilder på vad jag fick i julklapp! :)


Plattång "Titanium Ceramic" från Babyliss


För er som inte kan finska kan jag berätta att detta ger mig 2000 kr för köp till ny dator! :D





Nya BRA hörlurar till datorn!


Choklaaaad!


Wiiie! Säsong 4-6 and the box is now compleated!


Diverse olika presentkort :)


En av de bästa... min absoluta favoritparfym! Älskar J Lo's dofter!

Jao, där var några av mina julklappar! Fick en del andra små grejer men de orkar jag inte ta bild på ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0