Jag har bara tur... rätt ofta!

Fick tillbaka det EXTREMT svåra franskaprovet som jag sa att jag skulle få IG på ni vet... Jag fick inte IG. Snarare typ, ehmm... mvg!

Hahaha undrar hur många människor som genom tiderna fått rådamp på mig pga det!? Förlåt, men är bara osäker på mig själv...PLUS! Det är bara ren tur!

Hände en rolig grej på bussen hem med en hund som krålade runt under stolarna! Sööt<3
Därför kastar jag in en bild på Mimmi... som ibland verkar tro att hon är en hund... hmm



Om ni inte har kollat våran extremt vackra och seriösa julmys video än så måste ni ju göra det! Ni kan se den här!

Nu ska jag packa ihop gympagrejer till imorgon (-.-) sen måste jag läsa klart boken som är typ 3 veckor sen nu! :S Ha en bra kväll och sov gott<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0