Ingen väckarklockedag idag inte!

Imorse låg jag vaken i sängen i typ 3 timmar bara för att jag inte hade något annat att göra. Ganska tråkigt, men å andra sidan är det inte ofta man har chans att bara kasta bort tre timmar sådär så jag passade på.


Saker jag har åstadkommit den här dagen:
- Tvättat kläder!
- Städat mitt rum (LÖGN)
- Skickat iväg pappa för att handla julklappar ensam. Och godis, icke att förglömma.
- Insett att jag har skickat exakt 500 sms på 12 dagar. (Jag tänker skylla ifrån mig på vissa människor)
- Skrivit en låt som jag sedan skrotade.

Det var nog allt.

Nu ska jag gå och duscha och sluta nörda spåttifaj. Speciellt den här låten:


Iyaz - Replay


Saknar mitt element<3 Det har dock inget med inlägget att göra. Hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0