Första December TvåTusenNio

Vaknade halv 8 av att Essi ringde på dörren (som vanligt). Det här måste få ett slut, imorn kommer jag inte hinna om jag inte går upp innan 7!

Min försovning går oftast till såhär:
Jag ligger och sover, klockan ringer. Första tanken är "Nej men det är lugnt för "högre krafter" (wtf?) har sagt att jag kan sova en stund till så tiden står stilla ett tag nu medans jag sover lite." Jättelogiskt! Och sedan plingar det på dörren = sen, igen! (Detta betyder även att jag missade julkalendern, illa. Men det gör inget för man kan titta på den här om man känner för det)


Idag hade vi franskaprov(!). Det ska bli väldigt intressant att se resultatet... haha fyfan. Menmen. Vad gör det om 10 år liksom :P

Kvällen ska spenderas åt att försöka hitta passande myter till min svenskainlämning (bytte ämne, hade en konstig fråga om film/kamerateknik och annat krångligt förut) Har ni några bra myter eller legender så berätta. Pretty please!


Stressig fulbild från imorse =)



Kommentarer
Postat av: Artur

Fulbild idd.



Jag är kung på myter!

2009-12-01 @ 18:46:58
URL: http://everchosen.blogg.se/
Postat av: Daniel

Många lycka till du!

2009-12-01 @ 21:12:58
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0