Förlåt för dålig uppdatering idag (igår)

Men jag har inte haft något att blogga om. Jo, en sak.


Att springa 5 km kommer säkert inte vara så farligt :) Men Essi, fan vad du gnäller. Såå jobbigt kan det ju inte vara! Jo det är det! Jag må vara en whinare men om ni skulle haft min kondis skulle ni förstått mig. Usch. Fyfan!

(Det värsta är att vi ska göra om det igen till våren... och sen till hösten igen... och sedan till våren igen!)



Jag hittade en sak i min garderob som jag typ aldrig använt för jag har aldrig haft behov av den, men nu kan en sån här gosig, fluffig sak sannerligen behövas! Minusgrader hell yeah...

Den kommer användas flitigt kan jag lova!


Skabbigt lurvtroll mitt i natten :D

(Med risk att låta fjortis:

Jag slutade andas i några sekunder när han sa att Erik hängde löst. Om han hade åkt ut hade jag antagligen begått självmord eller dylikt. Som tur var gjorde han inte det, grymmm han äär!)


Nu är det nog sovtajm för min del, hörs imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0