(Både bra och dålig) Onsdag (Mest dålig)

Hallåhallå!


Jag har härmed påbörjat min svenskainlämning (som ska vara klar imorn, tihi). Den handlar om månen, ytterst intressant... mm.

Historia provet idag gick väl sådär, det blir inget MVG men förhoppningsvis inte ett IG heller. Har faktiskt fått IG på nånting, duktigt Sara. Tack jag vet! Något som var lite roligare denna dag var att jag fick MVG på engelskaprovet vi gjorde igår, ganska najs faktiskt.


Dagens DOHH: Tack kära syo konsulent för att du gör det lätt för mig. Jag var fast bestämd vid att välja språkinriktning till nästa år på Tingvalla. Fram tills idag! Väljer man språk måste man tydligen läsa italienska och latin, man får inte välja vilka språk man vill. Därför är jag mer sugen på ekonomi, men vi får se hur det blir med det!


Provsmak från den nya filmen (Ögonbrynen betyder att det är Essi på bilden).


Btw, kul att en hel mapp med bilder har raderats från datorn. Verkligen skitkul!


Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Vill ni läsa en blogg som inte är som alla andra?

Jag skriver om min uppväxt med en pappa som var frånvarande större delen. Jag skriver om minnen och tankar! :$

http://sandratjulins.blogg.se

2009-12-09 @ 22:27:18
URL: http://sandratjulins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0