Lördags-shopping

Hejsan!

Lördagskväll. Essi sitter hemma och fetar godis och snackar på msn med fölk :P

Var som sagt på Bergvik med Sara förut! Blev inte så mycket köpt... speciellt INTE julklappar! Vad ska man köpa egentligen?? :S
Jag och Sara gick mest runt och tittade, hade små danspauser och åt på Mc Donalds! (de där cheeseburgarna var efterlängtade!)

Detta var det enda jag fick köpt:


Bronzing Powder H&M - 59,50:-

(..som snart kommer att blir förstört när jag tappar den i golvet som jag gjort med alla tidigare -.-)


Leggings H&M - 99:-



Well, that was it! Men, jag är dålig på att shoppa... extrem beslutsångest!

Får försöka igen efter lite mer planering helt enkelt! (Y)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0