Lucia

Kort, snabbt, oviktigt inlägg om luciafirandet på Hammarlunden förut.

De 20 minutrarnas höjdpunker:

1. När de sjöng stämman på "En stjärna lyser så klar" som jag och Essi införde förra året. Vi är extremt hedrade över att de fortfarande har kvar den<3 (Okej, vi har nog liite höga tankar om oss själva)

2. När vi träffade alla gamla lärare efteråt. Älska gamla lärare säger jag bara! De lyser upp när de får se en, Nej men ESSI OCH SAARAAA!" Hahaha<3






Pga vissa händelser kommer jag inte kunna sova alls inatt, men jag sa åtminstone försöka. Vi ska ju till badhuset imorn med klassen, det kommer krävas krafter kan jag lova!


Kommentarer
Postat av: amanda

shiit ! O.O där äre juh jaah !! OMG O.O<3

2009-12-11 @ 17:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0