Det känns inget bra...

Hejsan...

Jag har så ofantligt ont i huvudet så jag knappt orkar tänka! Fryser gör jag också... Skulle mer än gärna krypa ner i sängen och sova redan nu MEN då kommer ju dessa underbara skoluppgifter ivägen -.-

-Franskaläxa (Kjell är ingen som skiter i att man inte gjort läxan... tyvärr)

-Historiaprovet oroar jag mig RÄTT så mycket för! Hela 1700-talet, är mycket osäker på det :/

-Svenskainlämning har jag jobbat på hela eftermiddagen men inte klart än

Ska kolla lite på Historian sen ska jag duscha varmt och tvinga mamma att massera mig eller nåt! Mihi, huvudvärk är det ultimata sättet att tvinga till sig en massage på! (a)


Skulle inte ha nåt emot att joina Mimmi<3

Nu ska jag ta det lite lugnt! Hörs<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0