Bilder från Stockholm


Frukost på tåget klockan... 17:21. Hehe.


Hemma i lägenheten. Notera att fönstret är öppet trots minusgraderna, pappa är tjockhudad.


Julafton! Någon outfitbild hanns dock inte med tyvärr.


Systrarna Lindh (Enligt mig syns det inte)


Eftersom jag inte fick några fler bilder från julafton (illa av mig!) så hoppar vi till juldagen:

Alla sprang runt hela tiden så jag fick ingen bild på alla samlade men det här var det bästa försöket :P


Småkusinerna Johan och Martin<3


En jätteskarp bild på Johan, Axel och Martin. Axel är 9 månader yngre än mig, vilket betyder att nästa jul vi kommer fira tillsammans kommer jag att vara 18 och inte han. Det kommer han mobbas för kan jag lova!


Acke och moje (farmor)<3

Acke slår farmor.
Farmor slår Acke.
Det är ganska underhållande att titta på!


När vi kom hem till Hammarö igen möttes vi av 30 cm snö på våran uppfart. Kul att pulsa omkring där med trasiga skor, tänkte jag så jag kom på en jättebra idé!

Behöver nog inte förklara, tror ni fattar. Det var kallt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0