Äntligen...

Halloo!

Guess vad som FINALLY hade landat i Essis brevlåda? Jo, Gymnasiekatalogen!! Det var då på tiden ;D



Inte särskilt lång skoldag idag, framför allt slapp! Men det gillar vi (Y) Efter school åkte vi hem till Emanuel. Duktiga housewives som vi är köpte vi med lite munkar! Mumsigt<3
Vi tittade film och väntade typ hela kvällen på att Anton skulle komma xD


A little part of me today! ;D



Red nails...


MUMMMAAAH!! Ska moffa lite sen... (a)


Nu ska jag sura på min mamma och plugga lite till provet imorgon... ORKAR INTE MER!! Bara att hang on! EN dag kvar innan avslutningen som tur är :)



Kommentarer
Postat av: nicco

haha jag saknar mina saffransbullar i frysen:/

2009-12-17 @ 21:26:02
Postat av: niccccccco

haha mina efterlängtade saffransbullar ligger i frysen:/

2009-12-17 @ 21:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0