6/12 2009

Goddagens! (fast nu är det ju kväll iofs...)

Idag har jag hunnit med att:

Vara med Sara och filma på vårat Julmys del 2! Tyvärr hann vi inte filma så mycket och förhoppningsvis kommer filmen upp nån gång i veckan!
Städa så att säga Ehh, flyttade på lite saker såå skillnaden är ju inte direkt märkbar!

Läxa upp en desperat kille Nej, jag vill inte träffa honom! Nej, jag är inte singel! Haha, stackars kille fick sig en rejäl uppläxning! Men, tror faktiskt att han fattade och tog åt sig. Så nu är jag stolt! :D
Gräva fram min gamla vinterjacka från x antal år sedan Min andr är så gammal, ful och KALL!!



Mysklädsel as every other sunday...




FLÖFF!

Snart kommer nog Emanuel skulle jag tro! Det ska bli skönt att se dig älskling<3 Hör av mig senare ikväll!
Ha det superbra kära läsare! (Hm, märks det att jag är glad? Vet inte riktigt varför menmen, det är jag iaf!)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0