23 december

Tiden går snabbt...

Imorgon är det jul. Känner inte riktigt för det. Är inte sådär överdrivet glad heller för den delen. Some people know why :/ Men, vad gör man? Bara att bita ihop och klistra på leendet!

Sitter här vid datorn som jag gjort typ hela dagen. Jag och Anni gjorde ett misslyckat försök med att dra på soffklädseln på soffan... det gick INTE bra, såå vi sket i det! (herregud, var ju som att klä på en kondom på en cykel!)

Ska iväg en sväng till E om ett tag så jag får väl ta tummen ur raven och klä på mig. Japp, har fortfarande pyjamas på mig! ;D



Jaja, nu ska jag inte deppa! Imorgon är det jul!! :D (och för en gångs skull är den vit!!) Hörs senare<3



Kommentarer
Postat av: emma

vad sysslar du med idag sötnos? (:

2009-12-23 @ 15:30:30
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0