091229

Hej, det var länge sen! (med andra ord.. förlåt för att jag inte bloggat!)
Har inte varit hemma på ett tag och definitivt inte haft tid att blogga så jag får väl göra det nu!

Gårkvällen som förväntades bli totalt såsarkväll fick en snab vändning. Jag och Sara fick ett spontanryck så vi drog iväg för att gå på bio! :) Vi hade planerat att kolla Avatar men den var helt full så det fick bli 2012 istället! Riktigt bra (Y)





Nu ska jag gå och lägga mig på mammas spikmatta! Har FETT ont i ryggen, kunde inte sova :(
Hörs senare!

EDIT: Äh, skiter i att ligga på spikmattan! Städar istället, skit i ryggen förfan! Lika bra att göra det ännu värre ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0