Well, humhum...

Sådär ja, vet inte hur bloggen ser ut riktigt för alla nu!
Ni får gärna kommentera om hur det ser ut med olika webläsare osv! Har i alla fall suttit här lääänge och fipplat med alla små detaljer, men att ge sin in och ändra stilkoder när man inte kan ett piss om dom är INTE lätt mina vänner!!
Största problemet just nu är i alla fall att presentationstexten som varit uppe i vänstra hörnet inte ligger där utan lägger sig ÖVER min bild... däääm it -.-

Jaja, får försöka fixa det imorgon! :D



Eftersom vi inte har bloggat under dagen så tänkte jag bara berätta lite snabbt om dagen!

Riktigt gött var det som vanligt! Både jag och Sara har kommit fram att herr Anders är nog trots allt våran favoritlärare (naturkunskap är jättekul nu!) antagligen på grund av att han har likadan humor som oss ;P

"Jaha, ska du ta den frågan också? Jaa okej det kan du *titta glatt*... Nej."


Efter skolan åkte jag och Sara hem till henne i alla fall och sen så bar det av till min älskade pojkvän för lite mys!! <3

Nu är det bara att sova, myycket välbehövligt!! Godnatt ♥






Kram Essi



Kommentarer
Postat av: sandra

sv: men tack så mycket :D vill du ha chansen att vinna en bloggdesign? kolla då här - http://pahlm.blogg.se/category/design.html



kram :)

2009-08-31 @ 23:47:46
URL: http://pahlm.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg! :)

2009-09-01 @ 13:37:11
URL: http://mymelodies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0