Warning! Dangerous!

Jag är arg. Mycket arg!

Och när jag är arg då blir jag riktigt ordentligt arg... so I'm just warning you, don't mess with me!!

Ahhh!! Sådär, nu känns det lite bättre som tur är! Vem vet hur många ben som skulle brytas annars ; )
Jag hade i alla fall planerat att fortsätta på min SATC-box men vem kommer då och säger att hon ska ha DVD:n om inte min lillasyster?!
Hon skulle tydligen kolla på Harry Potter och Den Flammande Bägaren, igen, för typ femte gången denna vecka!!
Någon har förstört Essis planer, inte bra alls! Såå, nu sitter jag här och surar och tänker inte prata med Anni. Eller pappa heller för den delen. Att han alltid ska vara så himla partisk! Synd att inte mamma är hemma  -.-

Jaja, får väl hitta på nåt annat att göra. Det är ju faktiskt inte HELT fel att sitta och lyssna på musik, eller att gå ut och gå :P
I vilket fall måste jag lägga mig lite tidigare än igår, jag och Sara ska nämligen jobba igen imorgon! Det tar emot nu när sommarlovet snart är slut, men vad gör man inte för lite extra cash??




Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0