HEELS!

Jag fullkomligt ÄLSKAR högklackat!! Ahh, så fint! Tyvärr är jag redan rätt lång, kring 1.70 m, så man blir ju rätt lång när man drar på sig ett par riktigt höga skor! (Inte alltid positivt att vara runt en och åttio, speciellt inte när man går bredvid en kille! Dom brukar känna sig lite kränkta då! Haha) xD

Tittade i alla fall runt efter lite snyggare skor nu till hösten. Mina ballerina har inte så långt kvar tyvärr. Mycket välanvända är dom ju, kan avgöras av både utseende men framförallt... LUKTEN! Uhh, luktar inte gott kan jag lova! (Fast Saras är värre!) xD

Dessa skor är i alla fall mycket snygga enligt mig!! Tyvärr inte högst upp på prioriteringslistan och dessutom rätt höga!! Men jaja! :P Som sagt, skulle inte ha nåt emot att ha på mig dom :D




Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0