Dagens låtar

Hej och förlåt för att jag inte har uppdaterat så mycket idag, men sån tur är har ni ju Essi ;)


Men liksom, varför skriva om man inte har något att skriva? Då blir det ju bara utfyllnad och det är inte kul att bara sitta och läsa "Ikväll har jag inte gjort någonting alls...".

Iaf, imorn är det skola till 16.10 (Dock tre timmars lunch pga inställd svenska mohoho!) och klockan 19 är det SKU (Svenska Kyrkans Unga). Det låter lame, jag vet, men det är faktiskt rätt okej :P Alla är väldigt roliga och ärliga och väldigt äkta! Ganska skönt att veta att inte hela världen har tagits över av ytliga fjortisar vars dyrbaraste ägodel är deras älskade idominsalva!


Passar på att slänga upp dagens låtar! Känner mig lite sådär härligt nostalgisk, så jag kör lite gamla låtar. Alla betyder mycket men på olika sätt. Speciellt Queen ligger nära hjärtat <3 De var min stora kärlek i femman och sexan, haha! :)





 






Nu ska jag sova! Godnatt <3





Kram Sara

Kommentarer
Postat av: jess

Okej! :)

Poison är grym!

2009-08-27 @ 00:31:44
URL: http://jessljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0