Inseketer, mummahh!

Hej bloggen! Det var ett tag sen, jag vet! Men som ni vet, är det krångligt att blogga hemifrån mamma, speciellt att lägga upp bilder. Men jag får väl helt enkelt ta och skärpa mig!


Måste bara berätta om vad som hände inatt!
Jag kom hem från Per typ 23:40 och somnar ungefär en timme senare. Halv 2 väcker mamma mig och säger att hon har svårt att andas och att det gör ont, typ sticker. Stackars, vet vilken panik man får när man inte får luft. Efter det knäcker hon den stora nöten: Titta inte upp, det är massa små djur där. Vad gör man då om inte titta upp? I taket satt typ 200 små svarta insekter och KRYLLADE! Jag hatar saker som kryllar, speciellt insekter! Thank god att hon väckte mig alltså! Fråga nr 1: Vart fan kom de ifrån? Det var stängt överallt till mitt rum. Fråga nr 2: Vart tog de vägen sen på morgonen? Iaf satt jag uppe med mamma i någon timme innan jag halvt svimmade av trötthet och gick och la mig i emmas säng, mohoho!


Apropå insekter, visste ni att man i genomsnitt sväljer ett helt glas med insekter i sömnen per år? Äckligt, va? Förlåt om jag har gjort så att ingen kommer kunna sova på flera veckor nu, haha! Se det från den ljusa sidan, det är nyttigt ;) (And crunchy! Yummie!)


Nu ska jag fortsätta prata med Essi i telefon och sluta vara osocial! :P




Kram Sara


Kommentarer
Postat av: linn

skulle du vilja rösta på mig? :)

skulle va jätte snällt :*



nummer 9

http://ceciliadahlfors.blogg.se/2009/august/finalisterna.html

2009-08-10 @ 23:08:26
URL: http://linnnerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0