090824

Hajaj!


Nu är vi efter en lååång och smärtsam promenad hemma från skolan! Bussjäveln körde självklart varken via Lövnäs eller Hammar, så vi fick la traska en bra bit! Dessutom hade vi våra fullproppade, 50 kg tunga väskor med oss som vi för övrigt har haft hela dagen! Vi har ju inte fått några skåpbastardos än så vi har dessvärre inget annat val än att släpa omkring på klumparna...

Annars har dagen varit ganska bra. Vi hade trots allt bara fyra lektioner så det var ju gött!


Fööötif!


(inte alls suddig bild för övrigt) Donde es Saras kropp?


Whattah heck is shii doing?`


Effi-bäbif i skolan...

Historia: Rätt okej förutom det lilla faktum att efter ett långt sommarlov är man inte van vid att sitta tyst i över en timme. Båda var påväg att somna ett ANTAL gånger!

 Matte: Också helt dugbart! Framförallt var vikarien mycket rolig! Haha, han pratade assnabbt och viftade med diverse olika saker plus att hans ögon satt JÄTTETÄTT ihop! Ingen Kate Moss där inte, höhö! xD

Musik: Det är ju då vår kära klassföreståndare Bengan som höll i musiken! Vi gjorde ju inte så mycket men förhoppnigsvis kommer resten av året bli mycket trevligt! :D

Naturkunskap B: Hahaha, kärlek vid första ögonkastet! Anders, en av våra favvolärare at the moment! Han är asseriös hela tiden, rör inte en min men skojar ändå konstant!

"Han hade ett blått efternamn *byter whiteboard penna och skriver med en blå istället*"

" (pratar om evolution) ... Som jag t ex, jag är ju väldigt attraktiv och tilldragande för tjejer. Tror ni att dom skulle attraheras av mig om jag hade ett sjätte finger? Nej."  



Imorgon börjar vi 9.20 (GÖÖÖÖTT!) Och nu hinner vi inte skriva mer för Essis buss går snart, see yaah!





Kram Essi & Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0