Godmorgon!

Godmorgon! Går omkring och lyssnar högt på musik, självklart sjunger jag med högt som fan precis som vanligt! (Mest för att det stör min syrra något enormt! Moahah!)

Igår kväll låg jag i sängen och tittade på tv och gjorde en Essi, dvs att somna... Skräll, jag klarar verkligen inte att hålla ögonen öppna! Det går bara inte!! Sen vaknade jag (moffade lite) och tittade lite mer på tv. Tänkte lägga in ett inlägg också men självfallet började det åska -.- Vågade inte ta risken eftersom flera av våra datorer har blivit utslagna av åskan!

Imorse la jag dessutom märke till en knäpp grej (eller knäpp är väl att ta i lite men..)


Vart tog mitt spikraka hår vägen? Eller det är väl rätt rakt nu med men ändå! Måste säga att det ser rätt bra ut för att precis ha vaknat! :D


Nu ska jag dra, snart kommer E! Ni hör väl nåt mer från mig senare och annars får vi hoppas att Sara rör på fläsket och lägger in nåt! ;P<3




Kram Essi

Kommentarer
Postat av: melissa

SV: åh tack så mycket du! :) fan vad glad jag blir!



Måste säga att du har jättefint hår!

2009-08-11 @ 15:46:32
URL: http://melissablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0