Packning pågår...

DOOOHH! Är det skräll att jag är sen? Icket... Började ju packa för ett lååångt tag sen men är självklart inte klar än. Men det kommer alltid så mycket ivägen, titta lite på tv, duscha osv. Visserligen ska jag bara vara borta en natt men ändå ;P


Haha vajjert!

Jorå, ikväll blir det röja av, hoho! Nejdå, jag och Sara ska ha lite Guys Night (neej, vi är inte guys men det låter bara mycket bättre så!)
Vi ska väl börja med en snabb sväng in till stan men vi får se hur det blir med den saken... klockan är ju redan 1 så kanske blir det Bergvik istället eller så skiter vi i det!

Sen, så blir det KEBABAAHHH!! Åhh vad vi har längtat! :D


Nu måste jag sluta, ska snabba mig så att jag kan åka till Sara! Vi bloggar väl därifrån, ha det <3





Kram Essi






Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Naw, tack så mycket! :D <3

2009-08-29 @ 14:23:11
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0