Dagens fångst!

Det här fick jag med mig hem idag:

 

 
Läppbalsam, kan köpas på massa olika afärrer men jag köpte det på Kicks. 39 kr.


Phc hårinpackning. Han använt den förut och gillar den jättemycket! Även den från Kicks på nedsatt pris, 59 kr. Den brukar kosta 75 kr normalt. (Det var assvårt att ta bilder på allt för det bara blänkte hela tiden!! Doh!) 

 
Öganfransuppböjare och concealer, från H&M. 29 & 49 kr. Concealern är ganska dålig men den funkar för tillfället, letar efter en bättre!


Nagelbandscreme från Depend. Köpt på Kicks för 60 kr. Jag har så torra och spruckna nagelband så nu var det dags att göra något åt saken! Om den är bra får vi se sen dock!

 



Nu ska jag gå och mysa framför tv:n med denna underbara sak:



Vet att jag inte borde, men imorn ska jag och Essi för fasen gå milen så det så! (Dock ska vi käka kebabahh efteråt, men... whatever!! Höhö!)




Kram Sara

Kommentarer
Postat av: Thess

läppbalsam eller likn kan man ju inte vara utan :P



Svar: tack för din snälla kommentar, titta gärna in igen :)



Kram på dig tjejen och lycka till med milen imorrn :P

2009-08-22 @ 22:56:20
URL: http://mistythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0