Städastäda!

Godmorgon! Idag är en sån där dag som man känner sig jätteduktig! Sara skickade sms och väckte mig vid halv nio så då var det upp och hoppa :P Efter det pratade vi i telefon ett tag medan jag gjorde en underbar frukost (den bestod kanske inte bara av nyttiga saker) och tittade lite på tv.

Sedan körde vi igår med att vara duktiga genom att byta lakan, bädda sängen, ta bort all smutstvätt, torka damm för en gångs skull och dammsuga som var MYCKET välbehövligt! Herregud man vågar ju knappt gå in i rummet för det kryllar av dammråttor på golvet, uhh!

Nu ska jag diska lite i alla fall och sen blir det hopp in i duschen. Och efter det kommer Gunnel hit!! :D<3 Det var länge sen hon var hos mig vill jag lova! Och vad beror det på tänker ni då...lathet! Sara är en mycket lat liten jävel och att hon skulle cykla hem till mig händer inte ofta!! Antagligen kommer hon inte göra det nu heller, suck! xD




Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0