2 augusti

Herregud! Det är redan 2a augusti! It's sick, skolan börjar om mindre än en månad, allt går så snabbt nu! :'(
 På tala om saker som går snabbt, den här dagen!

Har ganska nyligen dragit mig upp ur sängen tro det eller ej. Startade dagen med frukost i sängen, tittade på L.A. ink och sedan massa avsnitt av Sex and the City!

Så nu sitter man här vid datorn iförd mjukisshorts, Emanuels rödrandiga fransmans tröja med tillhörande baguette (hahaha nerrå! <3) fett hår och totalt osminkad!


Där har ni den, the awful truth! Men wtf, det är så jag ser ut och jag kan inte göra något åt det! Tänk inte för mycket på ert yttre, ni är jättefina som ni är! :D<3


Förlåt dessutom att det inte blev sådär jättmånga inlägg igår! Åkte ju till E efter jobbet och Gunnel är ju nu i Bohuslän
med familjen (miss u man! <3) och några uppdateringar från henne får ni nog inte förrän hon kommer hem vilket är...IDAG!!! :D


Nu måste jag nog gå och sola lite, ha det nice alla läsare! ♥





Kram Essi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0