Skepp ohoj!

Tjoo! Har precis kommit hem efter en smärtsam bilresa från Saras crib! Ni ska veta hur ont det gör med ett skavande bilbälte som gnider mot en uppbränd axel!! OCH axelbanden på linnet gjorde inte saken bättre...skulle mer än gärna bara ha rivit av linnet meen jag sket i det, för andras skull! xD

Hade tänkt att lägga in lite bilder från båtresan med familjen!

Vi åkte i alla fall till Lurö, lååångt ut i Vänern. Tog hela dagen att ta sig ut, men eftersom vädret var fint så gjorde det inte så mycket! :D

Sommar!



Stor del av tiden ägnades åt att läsa. Läste ut två böcker på ett dygn!! (duktig, I know!)


Pappa <3 (skräll att jag hela tiden skulle stå ivägen så att han inte kunde se nåt!) xD


Gömmer mig lite skyggt bakom Anni där!


Där har ni beviset på varifrån jag har fått mina mordiska anlag! xD




Två lyckade dagar, även om vi hade ställt båten precis i en farled så det åkte förbi en massa skepp (not joking)! Blev lite mycket vågor ibland kan man ju säga men annars var det bra! :D


Nu ska jag gå och äta och sen kommer E! Hörs!




Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0