Shopping...

Vad gör man när man känner att man inte har spenderat tillräckligt med pengar och stan stänger? Jo, då drar man till bergvik där affärerna har öppet i 2 timmar till (Y) Mohoho!

Fick köpt två cardigans och ett par trosor (bilder kommer ikväll eller imorn!!), så att mycket spenderande blev det väl inte iaf. (Kanske beror på att det inte finns så mycket att spendera? Hum...)



Har för övrigt kommit på att jag behöver köpa nya gympaskor. Det är så att både jag och Essi har klarat oss nästan hela nian utan gympaskor, det är rätt imponerande! Och vi har inte skolkat från idrottslektionerna, vi har bara liksom klarat oss utan skor på något vänster... Det säger en hel del om våran gympalärare, haha! ;)



Nu ska jag tvinga pappa köra mig till mamma så att jag kan hämta min gitarr (<3), jag kommer avlida annars!

Ha en bra kväll allihopa! ♥




Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0