Schteek!

Ciaoo!!

Precis som Gunnel är jag mycket oaktiv här på bloggen, sorry for that!!

Igår var jag ju i Göteborg och på Liseberg som jag sa tidigare. Det var jättekul! Tyvärr hann vi inte åka så mycket eftersom köerna var ASLÅNGA och det var fullt med folk! Men det var ändå värt det! ;P

 "Kållerado", den där andra vattengrejen träffade mig självklart rätt i örat med en vattenstråle, awesome och framförallt skräll! xD Tog flera timmar för att jag skulle torka!

Favoritattraktionen var nog... hmm, svårt! Men jag gillade både "spinrock" och "hang-hai" mycket, det var så mysigt och gött att åka susa omkring i luften!!

Men framförallt är jag stolt över mig själv att inte ha fegat ur på allt! Guess I have to thank Emanuel för det! Var lite tveksam på "Kanonen" i början men här ska vi inte vara kärring och fega ur, hell no! Den var lite scary men den var så kort så man han ju inte känna nåt! xD

 Jaja, nu hinner jag inte blogga mer, ska ut i solen en stund och steka lite sen bär det av en snabb sväng till stan med Sara! Ha det <3




Kram Essi

Kommentarer
Postat av: petra k

jag såg er på stan ;)

2009-08-06 @ 22:10:59
URL: http://petrakjellen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0