Oups...

Tja! Jo, jag lever om ni undrat! Det var ett LIIITET tag sen jag bloggade meen har självklart en bortförklaring till det! ; )

Var hos Emanuel hela eftermiddagen i fredags, sedan åkte vi från hans pappas house till hans mammas och där blev det hemmagjorda burgers! Mummaaah! (Som ni antagligen har jag en liten förkärlek till snabbmat, mihi)

Jag hade ju planerat att åka hem vid nio-tiden. Blev det så? Icket... Vid tio tänkte vi åka förbi en av hans kompisar men när vi cyklat ett antal kilometer till Lövnäs och knackar på hans dörr så öppnar hans lillasyrra! -.- Inga tonårsgrabbar i det huset nej! Såå vi cyklade tillbaka hem och lade oss och halvsov lite i hans säng istället, myys <3

När klockan sen började närma sig kvart i tolv så var det nog dags att dra hem (Bara tre timmar försent, oups! Sorry mamma och pappa!)

Jacka - Sisters  Lila tröja - H&M
(dagens outfit när vi ändå håller på)

Trots att jag var så sjukt trött så att jag höll på att köra ner i diket ett par gånger så var det faktiskt riktigt gött att cykla hem i natten med musiken dånande i öronen!

Visserligen blev jag ju lite skrajsen när jag kom in på dem sista 4, kolsvarta kilometrarna när jag började tänka på den där skräckfilmen "Shutter" med en creepy japansk tjej som sprang ut mitt i vägen! Hade verkligen ögonen öppna efter läskiga tjejer i skogen vill jag lova! xD

That's why jag inte har bloggat!! ;D





Kram Essi

Kommentarer
Postat av: matilda

åh va snäll du är :):) du är också jätte fin!!

2009-08-22 @ 20:46:25
URL: http://matildaed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0