Och så bar det av igen...

Ciaociao! Sovit Gott? Det har i alla fall jag, förutom det lilla faktum att jag drömde att pappa och jag var på ica. Låter normalt än så länge men icket! Han körde bil och jag cyklade inne på ica! xD Sen beställde mamma en pizza men hon fick inget på pizzan (bara själva degen, gott!) Haha, normala drömmar som vanligt ;P

Släpade mig motvilligt upp ur min varma säng för ett tag sen, suuuck! Ska snart iväg till Saras mamma och måla lite men det är så sjukt kallt (kanske lite överdrift menmen) ute så jag vet inte vad jag ska ha på mig riktigt! Har fortfarande jätteont i röva efter gårdagens cykling, blev runt 2,5 mil!! :O Hur det ska gå att sätta sig på cykeln idag får vi se -.-

Nopp, nu måste jag klä på mig! Ha en bra dag så hörs vi ikväll :D




Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0