Mööp!

I can see your halo, halo, haloooo!! Japp, that's what I'm singing right now... förstår inte hur folk orkar med att lyssna på min fula sång hela tiden (stackars min familj alltså)! Men det är svårt att lyssna på musik utan att sjunga med, faktiskt! 

Har inte sådär jättemycket för mig som ni antagligen förstår av detta mycket nödvändiga inlägg, men jag funderade på att antingen kolla på lite Sex and the City eller städa. Undra vad jag föredrar? Höhö!
Sen har man ju redigt mycket godis också men ska försöka låta bli det lite nu, inga mer finnar in my face, thanks!

Borde nog gå och städa mitt rum trots allt och sen lägga mig rätt tidigt! Imorgon är sista sommarlovsdagen! Buhu... Den kommer visserligen att bli rätt bra. Först va med Sara och måla lite för att sedan dra till E en sväng! :D
Sen är det back to life and back to school som gäller...

Godnatt ♥




Kram Essi

Kommentarer
Postat av: sanna

svar: tack så mycket! :)

2009-08-18 @ 22:10:39
URL: http://sannaknows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0