Mat, someone?

Heej! Kom hem från Emanuel för ett tag sen! Det var mycket mysigt att åka bak på hans moppe såhär på kvällskvisten, men självklart trasslade mitt hår ihop sig som fan i blåsten så kvällen lär spenderas till att försöka reda ut det! ; )
Om ni undrar var Sara har tagit vägen så kan jag säga att hon för tillfället är hos P. Varför hon inte har bloggat på hela dagen vet jag inte, ska ge henne en liten spark i röva när jag hör av henne! xD

Nopp, nu måste jag leta reda på något att äta tror jag! Kommer inte ihåg sist jag åt riktig mat när jag var hemma!! Macka med den där jädrigt goda (och beroendeframkallande) korven verkar ha tagit över mitt matliv! Hahaha!


By the way!! Gissa vem som ska till Liseberg med E och hans familj imorgon?! JAG! Ska bli mycket kul fast jag kommer självklart vara extremt feg av mig! Stackars Emanuel som blir tvungen att försöka övertala mig hela dagen! ;D





Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0