Målning at the house of Sara!

Halloj! Kom precis hem från Sara! Åkte dit vid halv sju för att hjälpa till och måla lite på huset :P Efter en del målning (ganska obvious), ett antal skrattattacker, en enorm spotthög och en massiv mängd vita prickar i ansiktet senare åkte vi expressfart till Ica skoghall (eller jag cyklade som en galning och Sara satt där bak och hade det gött).
Där drog man med sig bröd, mjölk och heaven (a.k.a mitt favvo-pålägg, lauantai makkara! Ja, det är det finska namnet på denna delicious korv i alla fall!)

Kanske slant och ramlade helt oskyldigt in vid lösgodiset och råkade plocka på mig en liten påse! (a)
Cyklade/promenerade/rullade/kröp sedan en bit och pratade med Sara innan jag åkte hem :P

Nee, nu ska jag sluta babbla en massa onödigt och gå till sängen och titta på nåt kuligt och moffa mitt godis och lite kvällsmat och kanske den där glassen jag inte åt igår!

Ha det <3




Kram Essi

Kommentarer
Postat av: emma

sv; tack så mycket! :)

2009-08-12 @ 12:17:30
URL: http://emmahahaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0