Lördagsmys

Nu har jag precis ätit en underbar middag med familjen! Vi satt och diskuterade lite allt möjligt bland annat... fisk! Hahaha!

Nejrå, så sjuka i huvudet är vi faktiskt inte! Men vi satt och pratade lite om att jag fick ett samtal av min kära moster när jag var på Bergvik med Sara tidigare idag. Hon ringde MIG av alla människor i världen för att fråga ifall man kan äta rå tonfisk!?
Tydligen skulle hon göra sushi :P Man kan väl göra sushi av det mesta, i alla fall hon! En gång gjorde hon barn-sushi med kall korv (haha, klassas nog inte som äkta sushi menmen)! Min moster är bara så bäst in the world om jag får säga det själv! Påhittig är hon ju i alla fall xD


Jaja, tillbaks till ämnet! Det är så lätt att bara flyga iväg med en massa onödigt tjat när man bloggar och inte har nåt för sig!

Riktigt god mat var det i alla fall:


Grillad ytterfilé, krocketter och bearnaisesås (to die for!!)


Mysigt värre...

Det är just det, myset, som är det absolut bästa med hösten!! Älskar att mysa upp sig i soffan framför tv:n eller en riktigt bra film med nån man gillar och feta godis. Eller varför inte ta en promenad i blåsten? Höst KAN faktiskt vara riktigt mysigt!! :D

Jaja, det är ju faktiskt några dagar kvar på sommaren. Bara att ta vara på dom!




Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0