Jobb!

Tja! What's up läsare? Själv sitter man här och skrattar åt fula bilder på mig själv (dom finns det gott om) och lyssnar på musik. Shufflar lite mobilen, man hittar så mycket roliga random låtar man inte ens kom ihåg att man hade! :P


I alla fall så jobbade jag och Sara idag igen. Imorse när jag vaknade kändes det verkligen som om dagen skulle bli totalt olidlig men faktiskt inte alls!! Vi fick visserligen mycket att städa, men vi hade värsta tempot! 10 - 15 minuter / rum!! Awesome, men vi är ju bäst också! ;D

Efter jobbet drog vi till Mc Donalds för att synda lite... okej mycket! (a)

Hahaha, just det! Värt att nämna! När vi var påväg till donken (uhh, hatar att använda det namnet på heaven) så stannar jag och pekar på en bild på en macka vid Subway, den såg asgod ut ju! Självfallet sitter en kille precis där som jag pekar och tittar förskräckt på den läskiga typen som står och pekar på honom, stackarn! xD Skräll att det händer mig -.-

Väl inne på Mc Donalds körde Sara på sin nya, dumma, dåliga och elaka vana att gå därifrån och tvinga mig beställa nåt åt henne, så det blir en överraskning!! Vi tog med oss våran lilla take-away påse till vårt vanliga ställe vid älven, myspys!

Moahaha!
Jaa, vi gillar ketchup!!

Gunnel <3
Saras stora passion i livet, pommes frites...


Cheers!


Vi satt där på våran lilla bänk och sparkade vilt omkring oss för att alla dumma (och creepy) duvor skulle hålla sig på acceptabelt avstånd! Sara klämde i sig sina pommes och chicken nuggets och jag kanske eventuellt råkade slinka ner...humhum, 3 cheeseburgare! xD Jaa, mat är gott och gott är livet!!

Sen hade vi ju våra drickor också att dela på, fast min defenition av att dela är mer att; Essi tar colan och Essi tar fantan! Hahaha xD


Som om det inte vore nog drog vi och köpte lite godis innan vi tog bussen hem! Sara din bastardo, nu är du skyldig mig 100 spänn!! ;P





Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0