Jaaaaaa!!!

Heeeej!

Kom precis hem från Emanuel, eller rätt nyss i alla fall! Fick ta värsta omvägen för min kära mamma sa att jag måste handla lite på vägen. MEN, självklart fanns det en positiv sak med det också!!




LAUANTAIMAKKARA!! Ni måste tro att det är något fel på mig (visserligen sant) men det är sjuukt gott! xD
Ska nog ta mig en liten kvällsmacka sen kanske, mihi!


Har även hunnit med att vara duktig, tvättade lite kläder för hand förut! Bra att ha rena kläder eftersom skolan börjar imorgon, herregud!! Skulle kännas lite weird att gå naken till skolan...

Nu ska jag ringa till Sara! Ha det ♥





Kram Essi

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

hahah, har smakat det jag också! det är faktiskt rätt gott! :D

2009-08-19 @ 20:22:53
URL: http://electrasophie.devote.se
Postat av: Jennifer*

Awww.. taack! Cute blogg!

2009-08-19 @ 20:34:12
URL: http://chocolaaate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0